Blog
HomeBlog
lipanj 27, 2022
Projekt završava – posao počinje
“Projekt je završio, ali pravi posao za nas tek počinje. Softver koji smo razvijali proteklih 18 godina sad [...]
Read morelipanj 17, 2022
Digitalno vanjsko oglašavanje – sadašnjost, a ne budućnost oglašavanja
,,Porast broja korisnika digitalnog vanjskog oglašavanja pokazuje da je ono vrlo profitabilno za tvrtke i [...]
Read moreožujak 1, 2022
Umjetna inteligencija: Budućnost vanjskog oglašavanja
Inovacije u vanjskom oglašavanju stižu polako i stidljivo, ali u odnosu na proteklih 10 godina, promjene su [...]
Read moreveljača 10, 2022
Valentinovo: Izvrsna prilika za spoj s digitalnim vanjskim oglašavanjem
Nije tajna da smo već dugo zaljubljeni i to u digitalno vanjsko oglašavanje. Puno je razloga za to, a nama [...]
Read morestudeni 16, 2021
Kome je namijenjeno pametno vanjsko oglašavanje?
Pametno vanjsko oglašavanje ujedinjuje prednosti online i offline oglašavanja, a njegova dodatna prednost [...]
Read morelipanj 20, 2021
Razvoj novog sustava za pametnije oglašavanje
This Time d.o.o. u partnerstvu s tvrtkom Splendex d.o.o. iz Pečuha provodi projekt Izrada sustava [...]
Read moreveljača 20, 2019
Geolokacija: Koja je najbolja udaljenost za uspješno oglašavanje?
Lokacija kao marketinški alat može biti iznimno korisna, ali kako ju koristiti?
Read moreveljača 20, 2019
Ekonomski fakultet: Geolokacijom do novih poslijediplomaca
Poziv za upis 3. generacije poslijediplomskog stručnog studija lansiran je putem This Time sustava.
Read moreveljača 20, 2019
Geolokacijsko oglašavanje: što je i kako ga koristiti u oglašavanju?
Geolokacijski podaci su ključan sastojak uspješne marketinške strategije.
Read moreveljača 20, 2019
Coca Cola: Geolokacijskim oglašavanjem do svjetlećeg mosta
Leverage agile frameworks to provide a robust synopsis for high level overviews.
Read moreSomething went wrong, please try again later or contact the site administrator