Nije tajna da smo već dugo zaljubljeni i to u digitalno vanjsko oglašavanje. Puno je razloga za to, a nama je najvažniji onaj da čini naše klijente sretnima jer ih dovodi do željenih rezultata.

Ususret Danu zaljubljenih, želimo potaknuti i vas da se (još više) zaljubite u njega, a donosimo vam i savjete za poslovno uspješno Valentinovo. 

Sad znam što pokloniti

Valentinovo je prilika da voljenu osobu obradujemo poklonom. U moru ideja za poklone, neka isplivaju baš oni proizvodi i usluge koje nudite. Ako ih predstavite kao ideju za poklone za Dan zaljubljenih, izgledno je da će ona jako dobro doći nekome tko razmišlja što pokloniti voljenoj osobi.  Cvijeće, parfemi, kozmetički tretmani, slatkiši, setovi alata, sportska oprema… sve što nekome može izazvati osmijeh na lice dobrodošlo je na naše digitalne površine.

Na jelovniku: Ljubav

Svi znamo da ljubav ide kroz želudac, ali i da nismo toliko gladni dok ne vidimo hranu koja izgleda jako slasno. Mnogi parovi već sada razmišljaju gdje će i što jesti na Dan zaljubljenih, što je izvrsna prilika da ih potaknete da uživaju baš u jelima koja nudite. Slatko ili slano, toplo ili hladno, meso ili riba, dostava ili konzumacija u restoranu… predstavite vaša jela kao najukusniji ljubavni jelovnik ovog Valentinova i sigurno će se netko zaljubiti u vašu ponudu.

Možda mi se posreći

Valentinovo je dobar povod za organizaciju nagradnih igara i natječaja, a što je veći broj sudionika u njima, izglednije je da ćete ostvariti ciljeve koje ste postavili kada ste krenuli u njihovu realizaciju. Uz vanjsko digitalno oglašavanje za vašu igru/natječaj saznat će velik broj ljudi, a ako ih organizirate putem vaše web stranice ili društvenih mreža, pomoći će vam da potencijalno zainteresirane osobe u ”realnom svijetu” preusmjerite u vaš ”digitalni svijet”.

Ponuda koja se ne odbija

Popusti i posebne ponude uvijek su dobro došli, a izgledaju još bolje ako ih se stavi u kontekst posebne prigode, što Valentinovo svakako je. Oglašavanje proizvoda sa sniženim cijenama i posebnim ponuda, upakirano u ”celofan s ljubavnim motivima” jednostavan je način privlačenja pažnje. Ako želite ići korak dalje, u priču možete ubaciti i kodove za popust, uz koje će oni koji su ih iskoristili u budućnosti još pozornije pratiti vaše oglase.

Bonus ideja

Danu zaljubljenih prethodi Dan samaca. Sve ideje možete iskoristiti i na način da ih prilagodite ”Danu nezaljubljenih” i osvojite srca još većeg broja pripadnika vaše ciljane skupine. Obilježavanje ovog dana nije toliko uobičajeno kao obilježavanje Valentinova, što je prilika da se izdvojite iz mase i privučete željenu pozornost.

A što mi planiramo za Valentinovo?

I 14. veljače bit ćemo posvećeni razvoju novog pametnog sustava digitalnog vanjskog oglašavanja, koji već 15 mjeseci razvijamo u suradnji s tvrtkom Splendex Kft. kroz projekt ,,Izrada sustava digitalnog oglašavanja s analitičkim i softverom za segmentiranje tržišta pogonjenim umjetnom inteligencijom”.  Dan ćemo provesti u testiranju performansi našeg novog softwarea, kako bismo vam omogućili da za iduće Valentinovo, uz pomoć umjetne inteligencije, vašu poruku možete na još jednostavniji i precizniji način poslati pravoj osobi, na pravom mjestu i u pravo vrijeme.

Projekt se provodi u okviru programa dodjele bespovratnih sredstava Beneficiary Light Grant Shema, u sklopu Interreg V-a Programa suradnje Mađarska – Hrvatska 2020. Trajanje projekta, u kojem su partneri osječka tvrtka This Time i Splendex iz Pečuha, je 18 mjeseci (od 1. studenog 2020. do 30. travnja 2022.). Ukupna vrijednost projekta iznosi 315.512,14 eura, od čega EU sufinancira 236.634,10 eura (75%).

Ako ne možete čekati iduće Valentinovo i želite ove ideje primijeniti odmah, javite nam se još danas. Naše digitalne površine u centru Osijeka i u tramvajima jedva čekaju ”spoj” s vašim oglasima.

Ovaj članak kreiran je uz financijsku pomoć Europske unije. Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke This Time d.o.o. i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili Upravljačkog tijela.