Kako najbolje znati za, primjerice, akciju bureka i jogurta nego na mjestu koje će se pojaviti tik uz pekarnicu gdje akcija vrijedi? Takve i slične geolokacijske oglase građani već neko vrijeme mogu vidjeti u čak deset tramvaja GPP-a zahvaljujući tvrtki THISTIME, koja je jučer prezentirala inovacije svog audio/video sustava tog jedinstvenog oglašavanja.

– U početku smo imali samo audiooglašavanje, no potom smo dobili povratne informacije da je to u redu, ali da nedostaje video, pa smo nadogradili platformu i tom mogućnošću, te oglašivači sad imaju još više naprednih mogućnosti za inovativno oglašavanje. Za sada je ovu inovaciju moguće vidjeti samo u deset tramvaja, a nadam se da će biti implementirana i u autobuse. Prema povratnim informacijama naš je sustav zanimljiv oglašivačima i naš je cilj proširiti ovaj u svijetu jedinstveni sustav oglašavanja i na druge gradove u Hrvatskoj, te u inozemstvu – rekao je Davor Ojvan, direktor THISTIME-a, čiju su prezentaciju održanu u Županijskoj komori HKG Osijek došli pogledati i predstavnici Panturista i HŽ-a.

Inače, ova je prezentacija namijenjena upravo prijevoznicima u putničkom prometu kako bi putnici, upravo na mjestu gdje se nalaze, vidjeli reklamu iz okolice i ondje, ako to trebaju, koristili uslugu oglašivača.