
Osječka inovacija za geolokacijsko oglašavanje na meti investitora
Vožnja osječkim tramvajima od danas će biti nešto sadržajnija. Nakon zvučnog geolokacijskog oglašavanja, startup This Timekrenuo je s implementacijom druge faze svog inovativnog promocijskog kanala – postavljanje videa zaslonau putnički prostor.
“Otvaramo oglašivačima nove mogućnosti interakcije s ciljanim tržištima, a putnicima činimo vožnju vizualno atraktivnijom; Osim reklama, na This Time monitorima će moći vidjeti razne servisne informacije i pratiti aktualne novosti”, kaže Ante Pandžić,jedan od osnivača ove inovativne tvrtke. This Time, je podsjetimo, prije nešto više od godinu dana ušao u finale natječaja jedne banke za najbolju poduzetničku ideju. Na kraju nisu osvojili nagradu, ali to ih je natjeralo da još predanije krenu u njenu realizaciju.
Nakon zvučnog, dostupno i audiovizualno oglašavanje
“Susreli smo se s čitavim nizom problema koje smo uspješno riješili. Tehnički najzahtjevniji dio bila je izrada posebnih monitora i hardverskog sklopa koji mogu izdržati trešnju tramvaja, razlike u naponima i zadržati funkcionalnost. Razvili smo i vlastito softversko rješenje putem kojega upravljamo onime što se emitira u tramvajima. Time oglašivačima nudimo mogućnost boljeg ciljanja željene populacije i jedan novi, atraktviniji način oglašavanja”, dodaje Pandžić.
This Time zvučni geolokacijski sustav već je aktivan u 10 tramvaja, a odnedavno je u funkciju pušteno 10 video monitora u još 10 osječkih tramvaja. Oglašivači su dobro reagirali na nove mogućnosti, a potencijal sustava su prepoznali i pojedini privatni investitori.
Ostvareni kontakti s investitorima
“Uz razvoj platforme i jačanje tima, aktivni smo u razgovorima s investitorima. O tome ne smijemo puno govoriti, ali interes postoji čak i u Australiji. Osim kapitala koji nam je potreban za širenje na druge gradove, od potencijalnog investitora očekujemo i know-how, kontakte i mentorstvo. Želja nam je nakon Hrvatske, s ovim proizvodom izaći u inozemstvo, gdje vidimo ogroman potencijal za rast”, dodaje Davor Ojvan, suosnivač tvrtke i glavni “krivac” za razvoj tehničkog dijela priče.
Iako slične ideje već postoje u svijetu, osječki dvojac ističe da posebnost njihove platforme leži u geolokacijskoj funkcionalosti. To znači da platforma putem GPS modula prepoznaje trenutnu lokaciju vozila i sukladno želji oglašivača emitira reklamu upravo na toj lokaciji.
“Time omogućavamo primjerice auto školama da se intenzivnije reklamiraju u blizini srednjih škola i fakulteta, gdje se kreću pripadnici njihove ciljane skupine, ljekarne također mogu birati lokacije bliže bolnicama, svojim poslovnicama; pekarnice mogu oglašavati akcijske prodaje i slično… U svijetu još nismo pronašli platformu sa sličnom funkcionalnošću. I zato smatramo da imamo proizvod koji uz dozu kreativnosti može biti iskorišten na do sada još neviđene načine i privući pažnju velikog broj novih klijenata potencijalnim oglašivačima”, zaključuje Pandžić.
2 comments on “Osječka inovacija za geolokacijsko oglašavanje na meti investitora”
A WordPress Commenter
Hi, this is a comment.
To get started with moderating, editing, and deleting comments, please visit the Comments screen in the dashboard.
Commenter avatars come from Gravatar.
enovathemes
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis dolore te feugait nulla facilisi.