“Projekt je završio, ali pravi posao za nas tek počinje. Softver koji smo razvijali proteklih 18 godina sad kreće na tržište i vjerujemo da ćete svi vi s kojima smo surađivali, razgovarali, testirali i dogovarali probno korištenje biti i više nego zadovoljni mogućnostima koje vam nudi. Uspjeli smo implementirati umjetnu inteligenciju u analitiku i korak smo bliže do modela koji će vanjsko oglašavanje učiniti iznimno konkurentnim oglašavanju na internetu – upravo zahvaljujući mogućnostima koje omogućavaju naši AI algoritmi: prepoznavanje i bolje ciljanje pojedinih segmenta potencijalnih kupaca/klijenata i prilagodbe sadržaja ciljanoj populaciji”, rekao je Ante Pandžić iz tvrtke This Time na predstavljanju rezultata projekta “Digital signage with AI powered targeting and analytics software” u sklopu završne konferencije projekta održane u Osijeku.

Tvrtka This Time tako je uspješno privela kraju projekt financiran kroz B-Light poziv Interreg programa prekogranične suradnje Mađarska-Hrvatska, koji je provodila s partnerskom tvrtkom Splendex iz Mađarske.

Nove tehnologije – brojne prednosti

“Iza nas su brojne odrađene aktivnosti, u softver je utkano zaista mnogo programerskih sati i oni koji znaju što znači programirati, mogu pretpostaviti s kojim smo se sve izazovima susreli. Pandemija nam nije pomogla, ali zahvaljujući tehnologiji, uspješno smo surađivali s mađarskim partnerima, te uz njihovu pomoć, nadamo se, očekujemo plasirati svoj proizvod i u Mađarskoj, te na trećim tržištima”, dodaje Pandžić.

Ukupna vrijednost projekta iznosila je 315.512,14 eura (EU sufinanciranje 75%), a njegovo trajao je ukupno 18 mjeseci.

“18 mjeseci u svijetu tehnologije je zaista puno. U hodu smo rješavali programiranje za novu tehnologiju koja se pojavila od trenutka kad smo pisali projektnu prijavu, do trenutka kad smo projekt počeli provoditi”, zaključuje Pandžić i poziva sve oglašivače da testiraju dostupnu tehnologiju koja omogućava plasiranje oglasa na digitalne oglasne površine u Osijeku, pristup naprednoj AI analitici putem cloud višekorisničkog sučelja, trenutno sinkroniziranje sadržaja, integriranu GDPR sukladnost.

Ukupna vrijednost projekta – više od 315 tisuća eura

Projekt Izrada sustava digitalnog oglašavanja s analitičkim i softverom za segmentiranje tržišta pogonjenim umjetnom inteligencijom (eng. Digital signage with AI powered targeting and analytics software) provodi se u okviru programa dodjele bespovratnih sredstava Beneficiary Light Grant Shema, u sklopu Interreg V-a Programa suradnje Mađarska – Hrvatska 2020. Trajanje projekta, u kojem su partneri osječka tvrtka This Time i Splendex iz Pečuha, je 18 mjeseci (od 1. studenog 2020. do 30. travnja 2022.). Ukupna vrijednost projekta iznosi 315.512,14 eura, od čega EU sufinancira 236.634,10 eura (75%).

Konferencija je održana uz financijsku pomoć Europske unije. Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke This Time i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili Upravljačkog tijela.