
Digitalno vanjsko oglašavanje – sadašnjost, a ne budućnost oglašavanja
,,Porast broja korisnika digitalnog vanjskog oglašavanja pokazuje da je ono vrlo profitabilno za tvrtke i ostale subjekte koji ga primjenjuju te da je izgledno da će broj korisnika nastaviti rasti, dok će istodobno stagnirati broj onih koji se oglašavaju putem tiska, televizije ili radija.” izjavio je Sebastian Klun, komercijalni stručnjak u tvrtki Willis Towers Watson iz Novog Zelanda.
Pametno digitalno vanjsko oglašavanje ima sve veći broj korisnika
Sebastian Klun bio je jedan od govornika na međunarodnoj konferenciji posvećenoj pametnim rješenjima u vanjskom oglašavanju. Konferenciju je organizirala osječka tvrtka This Time d.o.o. u sklopu projekta Sustav digitalnog oglašavanja s analitičkim i softverom pogonjenim umjetnom inteligencijom za segmentiranje tržišta (eng. Digital signage with AI powered targeting and analytics software), koji je sufinanciran kroz program dodjele bespovratnih sredstava B Light (Beneficiary Light Grant Shema), kojim se financira suradnja malih i srednjih poduzeća na pograničnom području Mađarska – Hrvatska.
,,Naša iskustva pokazuju da iz dana u dan raste interes za pametno digitalno vanjsko oglašavanje. U suradnji s mađarskim partnerom, tvrtkom Splendex Kft. iz Pečuha, dovršavamo razvoj sustava digitalnog vanjskog oglašavanja pogonjenog umjetnog inteligencijom, od kojeg će klijenti imati višestruku korist.” rekao je Ante Pandžić iz tvrtke This Time te pojasnio glavne prednosti novorazvijenog sustava: ,,Novo rješenje će im pomoći da uz manje troškove i s većom preciznošću dođu do željene ciljane skupine te ostvare poslovne ciljeve koje žele postići oglašavanjem. Softver koji smo razvili kroz projekt slijedi trendove u pametnom oglašavanju pogonjenom umjetnom inteligencijom, i omogućit će klijentima kroz digitalno oglašavanje u vanjskom svijetu izvuku maksimalnu korist od prednosti svakog od njih.”
,,Naše novo rješenje omogućit će oglašivačima da precizno odaberu željenu ciljanu publiku te da im se obrate u pravom trenutku i na pravom mjestu, porukom koju su osmislili samo za njih”. Uz to, novorazvijeni sustav nudi mogućnost napredne analitike , uz koju će tvrtke koje se oglašavaju moći mjeriti i testirati uspješnost pojedinih poruka, što je pomak u odnosu na tradicionalne metode oglašavanja.”, dodatno je objasnio Pandžić.
Digitalna transformacija (po)ostaje ”vruća tema” u poslovnim krugovima, a sve veći broj tvrtki želi uložiti sredstva kako u oglašavanje, tako i u ostale industrije. Savjete za digitalnu transformaciju poslovanja u 2022. godini dao je tijekom svog izlaganja stručnjak za digitalno poslovanje Bojan Knežević iz tvrtke Elas d.o.o. iz Banja Luke (Bosna i Hercegovina).
Digitalno vanjsko oglašavanje je već među nama
Digitalno vanjsko oglašavanje nije budućnost, nego sadašnjost. Osobe koje djeluju u različitim sektorima su potvrdile da žele ulagati u rješenja koja će donijeti ne samo financijsku, nego i društvenu korist.
,,U ime gradske uprave mogu reći da nam je iznimno drago vidjeti da u Osijeku posluju tvrtke koje razvijaju tehnološki napredna rješenja i konkurentna su kako na lokalnom, tako i na međunarodnom tržištu. Rado koristimo vanjsko digitalno oglašavanje za komunikaciju s građanima Osijeka, a trudimo se što više koristiti digitalna rješenja u administrativnim poslovima. Projekti kao što je ovaj imaju našu potpunu podršku i radujemo se koristima koje će donijeti lokalnoj zajednici i gospodarstvu.”, izjavio je Damir Bajsić iz Upravnog odjela za programe Europske unije, pri Gradu Osijeku.
Međunarodna konferencija okupila je više od 50 sudionika (prisutnih na mjestu događanja i online. Aktivno sudjelovanje u konferenciji pokazalo je da postoji veliki interes za pametno digitalno vanjsko oglašavanje i da je Osijek jedno od važnijih mjesta razvoja oglašivačkih rješenja pogonjenih umjetnom inteligencijom.
Konferencija je održana uz financijsku pomoć Europske unije. Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke This Time i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili Upravljačkog tijela.