This Time d.o.o. u partnerstvu s tvrtkom Splendex d.o.o. iz Pečuha provodi projekt Izrada sustava digitalnog oglašavanja s analitičkim i softverom za segmentiranje tržišta pogonjenim umjetnom inteligencijom (eng. Digital signage with AI powered targeting and analytics software), koji je sufinanciran putem B Light Grant Sheme prekogranične suradnje u sklopu Interreg V-A programa Programa suradnje Hrvatska-Mađarska 2014.-2020. Ukupna vrijednost projekta iznosi 315.512,14 eura (EU sufinanciranje 75%), a trajanje 18 mjeseci (1.11.2020. – 30.4.2022.)

Prekograničnom suradnjom do inovacije

Cilj projekta je stvaranje novog i poboljšanog proizvoda, temeljenog na postojećem sustavu oglašavanja, kroz suradnju projektnih partnera. Rezultat projekta bit novi proizvod – sustav za digitalno vanjsko oglašavanje,  s funkcionalnostima koje unijeti novitete na međunarodno tržište digitalnog vanjskog oglašavanja. Usporedo s novim proizvodom, kroz projekt će se razviti i marketinška i prodajna strategija uz koju će projektni partneri ostvariti postavljene marketinške i prodajne ciljeve.

Novorazvijeni sustav omogućit će projektnim partnerima veću konkurentnost na tržištima na kojima već posluju, ali i ulazak na nova tržišta.

Inovativan pristup vanjskom digitalnom oglašavanju

Sustav koji će se razviti kroz partnersku suradnju bit će novi sustav za vanjsko digitalno oglašavanje čije će komponente biti višenamjenski monitor za digitalno vanjsko oglašavanje te softver koji koristi umjetnu inteligenciju i omogućava personaliziranije iskustvo te naprednu analizu prikupljenih podataka i metriku.

Monitore će odlikovati mogućnost rada 24 sata u danu, 365 dana u godini, otpornost na ekstreme temperature, vlažnost i neželjene pokrete, kao i mogućnost postavljanja na različite površine. U monitore će biti ugrađena kamera i senzori, koji će prikupljati informacije iz okoline, a koje će softver pogonjen umjetnom inteligencijom potom analizirati i na temelju njih emitirati sadržaj prilagođen osobi kojoj se prikazuje.

Prednosti za klijente

Oglašivačima će tako na raspolaganju biti sustav koji će im omogućiti da točno određenoj osobi, upute točno određenu poruku, na točno određenom mjestu i u točno određeno vrijeme. Uz to, sustav će omogućiti i jednostavno upravljanje sadržajem te otklanjanje eventualnih poteškoća. Novi sustav imat će široke mogućnosti primjene, od korištenja u marketinškim kampanjama, preko diseminacije informacija o projektnim aktivnostima, ali i plasmana komunalnih i servisnih informacija.

Sustav koji spaja najbolje od realnog i virtualnog svijeta pomoći će oglašivačima da ostvare zacrtane ciljeve te uživaju u postignutim rezultatima, ali i pridonijeti boljitku lokalnih zajednica u cjelini.

Ovaj članak kreiran je uz financijsku pomoć Europske unije. Sadržaj ovog članka isključiva je odgovornost tvrtke This Time d.o.o. i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili Upravljačkog tijela.