Rast popularnosti pametnih mobilnih telefona i mogućnosti koje nude kako korsinicima, tako i oglašivačima, iznjedrio je geolokacijsko oglašavanje kao jednu od cjenovno učinkovitih marketinških taktika. Brojni su primjeri koji potvrđuju potencijal provedbe oglašivačke kampanje temeljene na lokaciji ciljane skupine potrošača. Mnoge tvrtke ubacile su se u geolokacijski marketinški vlak i pokušale iskoristiti trend kako bi pospješili komunikaciju između potrošača i prodavača i pri tome ostvare zaradu. Pojavile su se na tržištu mnoge aplikacije koje koriste tehnologiju Geo-fencinga (to je štreberski pojam za virtualni teritorij unutar kojega se ‘targetiraju’ potencijalni kupci).

Geo-fencing u This time sustavu

Sličnom se tehnologijom koristi i This time sustav. Riječ je o jednostavnom definiranju radijusa unutar kojega će se aktivirati oglas na zaslonu u vozilu javnog prijevoza. Ta je tehnika korisna ukoliko oglašivač želi nekoliko stanica prije svoje prodavaonice/sjedišta/događanja upozoriti putnike u vozilu da izlaskom na određenoj stanici mogu ostvariti određene popuste ili neke druge koristi predviđene marketinškom kampanjom koju oglašivač provodi.

Pitanje koje se pritom postavlja jest – koja je idealna udaljenost za postavljanje “virtualne ograde” oko lokacije? Prema istraživanju tvtke Verve (specijaliziranoj za korištenje podataka o lokaciji za oglašavanje), magična brojka iznosi oko 10 kilometara. Iznenađeni? I mi smo bili. Vođeni metodom pokušaja i pogrešaka došli smo do zaključka kako je geolokacijsku reklamu najbolje plasirati dvije stanice prije one na kojoj želimo ciljanog potrošača potaknuti na akciju, ali kako se navike kupaca mijenjaju ovisno o sezoni, lokaciji, motivaciji i mnogim drugim demografskim/psihografskim karakteristikama, još uvijek je potrebno testirati i prilagođavati kampanju sukladno pokazateljima koje mjerimo u realnom vremenu.

Online mogućnosti u offline svijetu

Upravo zato je This time sustav superioran klasičnim vanjskim oglašivačkim tehnikama: kampanju je moguće testirati u realnom vremenu, pratiti pokazatelje i sukladno tome reagirati u smjeru poboljšanja unutar zadanih parametara. Nešto poput Google oglasa – ali u realnom svijetu.

Dakle, ukoliko se odlučite na geolokacijsko oglašavanje, krenite od onoga što istraživanja preporučavaju, ali ostavite prostora vlastitoj kreativnosti da nekim novim parametrima postavi neka potpuno drugačija pravila, koja će kupce motivirati na akciju i pri tome iskoristiti sve mogućnosti koje pruža This time platforma.

- Enovathemes